wtorek, 26 sierpnia 2014

Wprowadzenie

Witajcie. Jestem Marta, od niedawna jestem włosomaniaczką, a także innymi rodzajami maniaczek. :). Lecz muszę was zaskoczyć... Mam 11 lat! Myślę, że ten blog wam się spodoba. Aktualnie mam około 40 cm włosów sięgających mi do piersi + prosta grzywka za brwi, ok. 10 cm. W kórymś poście wam przedstawię wszystko. :) Mam około 1,60 cm wzrostu. Tak więc jestem wysoka jak na 11-stkę :) Akurat jeszcze nieskończoną. Mam dużo przyjaciół, ale nie tyle co jakieś wyjechanie popularne dziewczyny. ;) No, z 300 się naliczy. Mam rodzeństwo, brata. Uczę się aktualnie dwóch sportów - siatkówki, a także tańca nowoczesnego - to znaczy hip hopa. Jeśli chodzi o muzykę to nie ma tego jedynego rodzaju. Słucham wszystkiego. Aktualnie jestem harcerką. ;) Moje włosy są w stanie dość dobrym (jak widać na zdjęciu). Mam oczy takie zielone, troszkę szare. Na jednym oku mam małą, czerwoną plamkę.



 Jutro wstawię ładniejsze zdjęcia moich włosów a także recenzje itp.
Dobranoc Kochane <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz